10 rzeczy, które musisz wiedzieć na temat Zendesk

10 rzeczy, które musisz wiedzieć na temat Zendesk

Zendesk jest platformą internetową, która pomaga firmom w obsłudze klienta. Działa od 2007 roku, i obecnie posiada ponad 125 tysięcy zarejestrowanych kont. Co to jest Zendesk? Poniżej znajdziesz 10 rzeczy, które musisz wiedzieć na temat tej platformy i produktów przez nią oferowanej.

Zendesk jako platforma do wielokanałowej obsługi klienta posiada wiele zalet, które z pewnością będą pomocne dla firm obsługujących zarówno 10 jak i 1000 klientów. Jak czytamy na poniższej stronie https://flyonthecloud.com/pl/zendesk/ Zendesk to prawdziwy kombajn tożsamy z omnichannelem. 


Przedstawiamy 10 rzeczy, które musisz wiedzieć na temat Zendesk:

1. Firma jest międzynarodowym gigantem 

Pierwotnie Zendesk powstał w Kopenhadze. Obecnie jego główna siedziba znajduje się w San Francisco. Od pierwszych dni swojego istnienia oferuje oprogramowanie, które ma usprawnić komunikację na poziomie helpdesku.

2. Zendesk pomoże Ci w kontakcie z klientem

Zendesk oferuje narzędzia popularne na całym świecie. Z produktów firmy można korzystać w ponad 40 językach. Sprawia to, że helpdesk dla firm może działać sprawnie i wydajnie, szczególnie w firmach międzynarodowych czy oferujących swoje usługi w wielu krajach.

3. Zendesk opiera się głównie na wspomaganiu kontaktu z klientem

Misją firmy jest usprawnienie kontaktu na linii firma-klient. Narzędzia Zendesk mają za zadanie pozwolić na szybki kontakt z klientem. Support pozwala na połączenie wszystkich kanałów komunikacji i zebranie ich w jednym miejscu.  

4. Zendesk Chat popularną usługą w biznesie

Obecnie na rynku świeci sukcesy popularny Zendesk Chat. Pozwala on na szybki i bezpośredni kontakt z klientem na poziomie strony internetowej. Niewielkie okienko na rogu strony jest skutecznym narzędziem do obsługi klienta.

5. Wsparcie techniczne na wysokim poziomie

Zendesk Guide pozwala na przygotowanie odpowiedniego wsparcia technicznego dla firm. Kluczem sukcesu jest odpowiednio skonfigurowana, i dobrze działająca pomoc dla klienta.

6. Prosta obsługa klienta przez telefon

Z narzędzi Zendesk korzystają również call center. Wszystkie tickety, nagrania rozmów oraz informacje o kliencie zebrane są za pomocą Zendesk Talk w jednym miejscu, ułatwiając wykonywanie zadań pracownikom. 

7. CRM-y pod kontrolą

Kuczem do szybkiej reakcji w firmie jest szybkie wykorzystanie informacji będących w jednym miejscu. Takie rozwiązanie oferuje Zendesk Sell

8. Rozwój firmy z Zendesk

Każda szanująca się firma powinna tworzyć swoje analizy i raporty, pozwalające na podejmowanie odpowiednich decyzji biznesowych. Zendesk oferuje oprogramowanie, które pozwala na tworzenie odpowiednich raportów.

9. Forum z Zendesk? Nie ma problemu!

Podstawą pracy z Zendesk jest ułatwienie kontaktu między użytkownikami. Jeśli chcemy stworzyć dobrze działające forum, znajdziemy w Zendesk narzędzia skrojone na naszą miarę

10. Nowoczesne kampanie marketingowe z narzędziami Zendesk 

Rozwinięte produkty Zendesk pozwalają na stworzenie wszystkiego, co sobie wymarzymy. Tworzenie kampanii z Zendesk jest dziecinnie proste. Wszystko to dzięki narzędziom, które możemy dopasować do swoich potrzeb. 

Zendesk jest światowym gigantem, który pozwala na prostą, wygodną i przyjemną pracę z klientem. Daje nam narzędzia, które pozwalają nam na skupieniu się na człowieku. Wszystko, co dodatkowe, ułatwi nam Zendesk.

Najnowsze

Leave a Comment