Jak prowadzić sklep internetowy bez magazynu?

Jak prowadzić sklep internetowy bez magazynu

Kupowanie przez internet ma coraz więcej zwolenników.  Jest to wygodne, ponieważ bez wychodzenia z domu wybrany towar jest pod ręką. Asortyment sklepów internetowych bywa bogatszy niż wybór towarów w sklepie stacjonarnym. Sklepy internetowe odnotowują spore wzrosty sprzedaży. To przyszłość handlu. Problemy z magazynowaniem zostały rozwiązane dzięki usługom fulfillmentu i outsourcingu logistyki. Zaoszczędzają  właściciele sklepów internetowych i ich klienci.

Czym jest fulfillment?

Fulfillment to przekazanie obsługi logistycznej zamówień danego sklepu internetowego zewnętrznemu operatorowi. Podwykonawca może zająć się częścią lub całością procesu obsługi zamówień. W ramach fulfillmentu rozliczane są także reklamacje i zwroty. Fulfillment to kompleksowa usługa obejmująca całość magazynowania i wydawania towaru – od przyjęcia towaru, rozładunku, składowania do  kompletowania towaru do wysyłki. Właściciel sklepu internetowego ma stały dostęp o informacji o swoim towarze – wie, jaki jest stan towaru, realizowane zlecenia, ma dostęp do raportów magazynowych.

Korzyści z fulfillmentu

Outsourcing logistyczny to zyskowna usługa. Trudno jest prowadzić sklep internetowy bez magazynu. Nie można magazynować dużej ilości towaru w mieszkaniu. Wynajęcie powierzchni magazynowej to poważny koszt, zwłaszcza dla początkującego właściciela sklepu internetowego. Magazyn od mwlogistics.pl to niskie koszty przechowywania i zwiększenie przychodów sklepów Właściciel sklepu internetowego nie musi przejmować się powierzchnią magazynową ani ponosić kosztów zakupu magazynu czy amortyzacji. Produkty są przechowywane w odpowiednich warunkach i właściwej temperaturze, są zabezpieczone przed wilgocią, pożarem i zalaniem. Współpraca z partnerem logistycznym, który zadba o obsługę zamówień i kontakty z klientem, to same korzyści.  Z firmami kurierskimi rozlicza się magazyn, a nie właściciel sklepu. Obsługa zamówień od klientów jest automatyczna.

Pełna kontrola nad stanem towaru w sklepie

Automatyczna obsługa zamówień to nie tylko szybsza realizowanie zamówień dla klienta sklepu, ale także możliwość dokładnej kontroli  stanów magazynowanego towaru konkretnego sklepu internetowego. Właściciel sklepu dostaje pełną informację o zamówionych towarach i może uzupełniać  braki.  Dopóki nie zostanie dostarczony nowy towar, sklep może wstrzymać promocję brakującej rzeczy.

Kwestia opakowań

Towar powinien dotrzeć do klienta nienaruszony. Fulfillment to także możliwość kontroli opakowań. Operatorzy logistyczni mają umowy z producentami opakowań na korzystnych warunkach, dzięki temu można liczyć na niskie ceny pudełek, folii i wszelkich innych opakowań.

Outsourcing logistyczny to o wiele niższy koszt dostawy towaru, częste odbiory przesyłek z magazynu i krótszy okres oczekiwania na dostawę przez zamawiającego i dowód na to, że można prowadzić sklep w internecie przez firmowego stacjonarnego magazynu. Koszty dostawy są ważne przy wyborze oferty dla ponad 42% klientów robiących zakupy przez internet.

Więcej informacji można znaleźć na stronie https://mwlogistics.pl/

Najnowsze

Leave a Comment